קמיע הפתק הקדוש

מייחלים לפריצת דרך? חושבים שנזגר עליכם להתמודד לתמיד?
סבורים שלעולם לא תצליחו לשנות את המזל? שהמצב ישאר כך לנצח?

הגיע הזמן להאמין: אפשרות לעשות סוף לאתגרי החיים!

ידוע המעשה, בתלמיד ה"אור החיים" הקדוש, אשר בכה לפניו על מצוקת הפרנסה, וה"אור החיים" העניק לו פתק לשכינה הקדושה, מנוסח בכתב יד קודשו, והורה לו להטמין את הפתק בכותל המערבי. 

וזהו נוסח קודשו:

"לכבוד השכינה הקדושה, אחותי, רעייתי, יונתי, תמתי. אבקשך ברחמים להשפיע פרנסה טובה לפלוני בן פלוני. חיים בן עטר"

ואכן אותו תלמיד ראה את ישועתו בדרך ניסית מעל הטבע.

ועתה, אחרי יותר מ-279 שנים, בזכות כוחו האדיר של רבינו חיים בן עטר, על ידי השליח המיוחד, ממשיך את מורשת הקירוב של ה"אור החיים" הק' למעלה מחמישים שנה – מרן ראש הישיבה, הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א, שהקים את האימפרייה של התשובה "מוסדות אור החיים", תזכו גם אתם לראות את ישועתכם.

מסייעים ל"מוסדות אור החיים", מצטרפים למהפכת התשובה בכל רחבי הארץ ומקרבים עוד יהודי לאבינו שבשמים, וזוכים בקמיע מחולל הפלאות "הפתק הקדוש" לשכינת עוזנו.

ציון רבינו חיים בן עטר בהר הזייתים
מרן ראש הישיבה בתפילה בכותל הערבי

איך משתמשים בקמיע?

1. התורם בוחר בקשה אחת. הבקשה מודפסת על פתק מיוחד, בדיוק בנוסח שייסד האור החיים הקדוש בעצמו. 

2. ביום ההילולא, בשעת הרצון המסוגלת לקראת שקיעת החמה, מרן ראש הישיבה ממשיך דרכו ומורשתו של האור החיים הקדוש בדורינו – מורינו ורבינו הרב ראובן אלבז שליט"א – יניח את הפתק שלכם על קברו של האור החיים הקדוש, תוך תפילות הבוקעות שערי שמים להשפיע שפע ברכה וישועה על מחזיק הקמיע הקדוש.

3. לאחר מכן הפתק האישי שלכם ייטמן בין אבני הכותל המערבי, במעמד מיוחד, כמצוות האור החיים הקדוש!

 

4. יישלח אל בית התורם קמיע אישי מסוגל, עם שמות הקודש מספרי הקבלה, לתלייה בבית, לשמירה והגנה, ולמילוי הבקשה לטובה במהרה. 

 

מה הסוד הגדול של הקמיע?

ידוע שהאור החיים הקדוש עסק כל ימיו בקירוב יהודים לתורה. ומכיון שלא היו לו בנים – אנו, מוסדות "אור החיים", בניו ותלמידיו. ומי שמשתדל לעשות למען מורשתו של הצדיק, הצדיק יפעל למענו.

לא לחינם שליח הציבור של הדור, מרן ראש הישיבה הגאון הרב ראובן אלבז שליט"א, מבטיח כי מי שמתחבר למוסדות "אור החיים" הממשיכים את מורשת הקירוב הגדולה של אור החיים הקדוש – יראה פלאות וישועות עצומות ונוראות בכוח הקמיע הקדוש!

כי הרב הוא זה שממשיך את מורשת הקירוב של אור החיים הקדוש למעלה מ-50 שנה ברציפות והוא זה שיכול להשתמש בקמיע הקדוש של האור החיים הקדוש!

לצורך רכישת קמיע "הפתק הקדוש"

ניתן ליצור קשר עם משרדי הישיבה, בטלפון 02-5000455

או בלחיצה על קישור זה