פרסום בגוגל – הדרך הקלה לשיווק ופרסום באינטרנט

shekel

כשאנחנו פותחים את מנוע החיפוש של גוגל, אנחנו יכולים למצוא לצד התוצאות הרגילות שעולות על פי השאילתא שהגשנו, גם שלל מודעות שקשורות לאותה שאילתא ולאותו ביטוי אותו אנחנו מחפשים. אותן פרסומות נמצאות גם במגוון אתרים שמקושרים לרשת הפרסום של גוגל. על בסיס הפרסום הזה עובד מנוע החיפוש וזה מה שהופך אותו, בין היתר, למנוע חיפוש מספר אחד בעולם.

פרסום בגוגל הוא הכלי העיקרי דרכו עובדים לא מעט עסקים, בתי עסק גדולים וקטנים, בעלי מקצוע ועוד. הן בזכות החשיפה הנרחבת והן בזכות אופי הפרסום, היכולת למקד אותו על קהל ספציפי, הופך את הפרסום בגוגל להרבה יותר אפקטיבי מאשר במקורות אחרים, דוגמא תקשורת כתובה, אלקטרונית, שלטי חוצות ועוד. עצם זה שעסק, גדול או קטן, יכול להגיע ישירות אל גולשים שמחפשים את התחום בו הם עוסקים, הופך את הפרסום להרבה יותר חכם ויעיל.

כעת עולה שאלה, כיצד אפשר לייצר מודעה אפקטיבית בגוגל, איך אנחנו יוצרים מודעה שתמשוך את קהל הגולשים להקליק דווקא על זו שלנו ולא על מתחרים שלנו, כיצד אנחנו יוצרים מודעה שתמשוך את העין ותגרום לגולש לרצות להיכנס ולראות מה בדיוק אנחנו מציעים לו.

לשמחתנו הרבה, יש מספר כלים שגוגל מציעה לנו לשם כך, ויתרה מזו, יש מספר כללים בעזרתם אנחנו יכולים לעבוד בשביל ליהנות מפרסום אפקטיבי כפי שאנחנו רוצים.

כיצד מייצרים מודעה אפקטיבית בגוגל

הכלי הראשון שעומד לרשותנו הוא GOOGLE ADWORDS. זה הכלי שכל מקדם אתרים וכל מי שעוסק בפרסום בגוגל, עובד איתו. המטרה של כלי זה, הוא להציג בפנינו את כמות החיפושים של כל ביטוי וביטוי ברשת, וכן נתונים נוספים שיכולים ללמד אותנו על האפקטיביות שלו.

למשל, הכלי מציג לנו מה אחוז ההמרה של הביטוי, כמה אנשים מקליקים עליו, כמה הוא עולה לנו, כלומר כמה אנחנו נצטרך לשלם בשביל לפרסם מודעה בעמוד של הביטוי הזה.  צריך לומר, השימוש בכלי זה הוא אפקטיבי עבורנו, הן במרחב המקומי, לוקאלי, והן במרחב הכללי, כלומר אנחנו יכולים לדעת כמה אנשים מחפשים ביטוי מסוים בעולם, במדינה וכן על פי חיפוש לוקאלי, אזורי או עירוני.

כלי אחר שעומד לרשותנו הוא כלי מילות מפתח. הרעיון של כלי זה הוא להעניק לנו רעיונות לביטויים. נניח ואנחנו מחפשים בתחום מסוים, אז במקום להשתמש רק בביטוי אחד, אנחנו יכולים באמצעות כלי זה, לחפש ביטויים נוספים שיכולים לשמש אותנו. זה כלי מאוד טוב עבור מי שמבצע מחקר מילות מפתח ורוצה להרחיב את האפשרויות שלו לכיוונים שונים.

ולבסוף, צריך לייצר מודעה

אחרי כל זה צריך לומר, בשביל לייצר מודעה אפקטיבית. לשם כך אנחנו צריכים להיות תמציתיים, ממוקדים, שיווקיים והכי חשוב אנחנו צריכים לדעת למשוך את העין של הגולש ולגרום לו להרגיש שהמודעה שלנו היא מה שהוא מחפש, מה שהוא צריך והיא יותר טובה מכל מודעה אחרת שהוא רואה.

Exit mobile version