עיצוב הסלון

בין אם אתם חיים לבד או עם משפחה, הסלון שלכם, או איך שאני מכנה אותו "חדר המשפחה", הוא אחד המקומות החשובים בבית. החדר הזה הוא המקום בו אתם או המשפחה שלכם מבלה את מירב הזמן בדרך כלל, וזה החדר בו כמובן יתארחו האורחים שלכם ולכן תמיד כדאי להשקיע בעיצוב סלון משום שהוא זה שמשדר לאנשים מי אתה ומה הסגנון שלך.

על ידי בחירת רהיטים יפים ונאים המתאימים לאופי שלכם תוכלו גם לשדר לאנשים אחרים את אותם מאפיינים, כגון אם אתם אנשים פתוחים ומודרניים אז כמובן שריהוט מודרני ישדר את אותם מאפיינים, בניגוד לריהוט וינטג' שישדר כמובן מאפיינים אחרים של אדם יותר שמרני ואולי פשוט.

באם אתם מעוניינים לתת הרגשה של יוקרה, עיצוב סלון בסגנון מודרני יוכל לתת את אותה הרגשה, משום שבדרך כלל יוקרה ומודרניות הולכת יחד יד ביד.

הרהיטים הראשונים שצריכים לחשוב עליהם כאשר באים לעצב סלון הם ספות לסלון וזאת משום שהם בדרך כלל האביזר העיצובי שמושך את המבט הראשוני משום שהם ממלאים בדרך כלל נפח גדול מחלל החדר מאשר רהיטים נוספים, רק על תשכחו שאתם בוחרים את הספות, לא להתפתות לקנות רק לפי המראה, אלא תשבו עליהם בכל מיני תנוחות שבהם אתם מורגלים לשבת על מנת לראות שהם באמת נוחות, הרי בסופו של דבר אתם הולכים לשבת עליהם לא מעט.

רהיט נוסף שמאוד כדאי להשקיע בו הוא כמובן השולחן, בדרך כלל זהו האביזר השני שמושך את מבט האורחים, כמו כן לא לשכוח שכאשר בוחרים שולחן הוא כמובן צריך להיות פרקטי ובאמת מותאם לצרכיכם, למשל באם יש ילדים קטנים בבית לא היינו ממליצים על שולחן בעל פינות שפיציות חדות אשר עלולות לפצוע את ילדיכם.

בנוסף לאלו, היינו ממליצים אולי לשלב את מראה הסלון המעוצב עם שטיח המתאים לעיצוב וכמובן שתואם לעיצוב בו בחרתם.

Exit mobile version