טיפים לגיהוץ פשוט ומהיר

הגיע יום שישי ויש לפניכם ערימת גיהוצים, החל מהשמלות הקטנות והמתוקות ועד לחולצות הלבנות המעומלנות. כך תעשו זאת במהירות ובקלות.

ישנן משפחות, בהן קרש הגיהוץ לא זוכה להתקפל ולנוח במקומו, הוא פשוט פתוח 24 שעות ביממה. מגהצים ולובשים. וישנן משפחות בהן קרש הגיהוץ נפתח בתחילת השבוע, בו הן מגהצות את כל הבגדים הדרושים והוא חוזר למקומו.

בכל אופן, הגיהוץ הוא אחת ממטלות הבית הדורשות זמן רב. מספר טיפים לגיהוץ פשוט, נכון ומהיר.

למה לגהץ בעמידה?

לא ברור למה, אבל רוב בעולם (אם לא כולו) מגהץ בעמידה. הקלו מעליכם, הנמיכו את קשר הגיהוץ והתיישבו על כיסא בגובה מתאים. הישיבה תמנע את כאבי הגב והרגליים לאחר שעות גיהוץ רבות.

בחרו מגהץ איכותי

רכשו מגהץ איכותי, זכרו כי הוא יפחית את משך הגיהוץ ויפיק תועלת מרובה יותר. שימו לב כי חורי האדים יהיו לאורכו של משטח המגהץ ולא רק בקצהו, כך תוכלו להעלים את הקמטים ביתר קלות.

התאימו את חום המגהץ לבגד 

מיינו את סוגי הבגדים לפי רמת חום הגיהוץ המתאימה להם. זה יחסוך את זמן ההמתנה בין החלפת הטמפרטורות השונות. התאימו את רמת החום לכל קבוצה. במידה ואתם נתקלים בקמט שלא נעלם, הגביהו מעט את הטמפרטורה.
חולצות משי או שיפון- גהצו בחום נמוך , חולצות צמר- גהצו בחום בינוני וחולצות כותנה- גהצו בחום גבוה.

הכינו ספוג עם מעט מים
הניחו ליד קרש הגיהוץ ספוג עם מעט מים, נתקלים בקמט עקשן המסרב להעלם? שפשפו אותו בעדינות ובאיטיות באמצעות הספוגית. היא תעניק לבגד מרקם לח ותוכלו להתגבר על הקמט בקלות.

כדאי שתדעו:
– טפטפו מספר טיפות בושם אהוב לפתח מיכל המגהץ, הוא יעניק לבגדים ריח נעים במיוחד.
– אל תגהצו בגד מוכתם או מלוכלך. הכתמים יהיו יותר קשים להסרה.

– ודאו לפני חימום המגהץ כי מיכל המים מלא. 

 

בעת סיום הגיהוץ, הקפידו לרוקן את מיכל המים על מנת שלא תאגר בו אבנית. האבנית עלולה לסתום את פתחי האדים ולקלקל את המגהץ. בנוסף לכך, מדי חודש הקפידו לנקות את מיכל המגהץ.הפעילו פעולת הרתחה לאחר ששפכתם אל תוך המיכל מים עם מעט חומץ. הם ימיסו את האבנית וינקו את המגהץ היטב. רוקנו את המים המלוכלכים ובצעו הרתחת נוספת עם מים בלבד.

Exit mobile version